Stel uw vraag aan ATA

Contactformulier

Zijn er veranderingen geweest in uw situatie die u nog niet aan ons heeft doorgegeven?

Om u goed van dienst te kunnen zijn wanneer u alarmeert, is het belangrijk dat we beschikken over uw meest actuele gegevens. In de volgende gevallen is het belangrijk contact met ons op te nemen:

Een verhuizing. Of heeft u een nieuw slot op uw deur? Bent u overgestapt naar een andere provider voor uw telefoon of internet? Is uw gezondheidssituatie veranderd? Bent u bijvoorbeeld minder mobiel geworden of heeft u zwaardere medicatie gekregen? Heeft er een wijziging plaatsgevonden in uw ziektekostenverzekering? Bent u overgestapt naar een andere huisarts? Wilt u iemand anders opgeven als contactpersoon? Of heeft u een andere mantelzorger? Of zijn de gegevens van uw huidige contactpersonen en/of mantelzorgers veranderd? Kunt u één van bovenstaande vragen met ja beantwoorden? Dan verzoeken wij u, in het belang van uw veiligheid, om de wijziging zo spoedig mogelijk aan ons door te geven. Zo hebben wij de meest actuele informatie van u bij de hand op het moment dat u in de situatie terecht komt waarbij u gebruik moet maken van uw persoonsalarmering. Wij kunnen dan voor u de juiste hulp inschakelen.

Klantenservice

020 592 31 31

Technische Dienst

020 592 37 11

Bereikbaarheid Klantenservice

Werkdagen:

Van 10.00 tot 12.00 uur
Van 14.00 tot 16.00 uur

Met de feestdagen is de klantenservice gesloten.

Bezoekadres

Zekeringstraat 1
1014 BM Amsterdam

Postadres

Postbus 94305
1090 GH Amsterdam