Organisatie van ATA Personenalarmering

ATA Personenalarmering wordt gevormd door de zorgcentrale, de klantenservice en de technische dienst. Samen zorgen zij ervoor dat u de juiste hulp krijgt op het moment dat u dat nodig heeft.

IMG_4695.JPG

Zorgcentrale

Is er iets met u aan de hand, dan komt uw alarmmelding binnen bij onze collega’s van de Zorgcentrale. Zij vormen het zenuwcentrum van ATA Personenalarmering. Ons team is 7 dagen per week en 24 uur per dag aanwezig. Onze professionals hebben een medische achtergrond en kunnen u meteen geruststellen, uw vragen beantwoorden en hulp voor u regelen.

Wij zorgen ervoor dat er altijd voldoende mensen zijn om uw meldingen en telefoongesprekken snel aan te nemen en binnen enkele minuten te verwerken. Wij zien direct wie er belt en kunnen u daarom meteen en op de juiste manier helpen. Zo weet u dat u altijd op ons kunt rekenen.

Klantenservice

Wilt u persoonsalarmering, dan komt uw aanvraag voor de aansluiting van een alarmapparaat binnen op de afdeling klantenservice. Wij verwerken uw gegevens in het systeem, waarna direct een afspraak met u wordt gemaakt voor de aansluiting. U krijgt een uniek meldnummer en een unieke sleutelcode waarna onze technische dienst bij u langskomt.

De afdeling klantenservice is ook bereikbaar voor al uw vragen of het doorgeven van wijzigingen in uw klantgegevens en het maken van afspraken in verband met afsluitingen, storingen en sleutelwijzigingen.

Alarmsysteem-naast-bed.jpg

Technische Dienst

De technische dienst verricht de werkzaamheden die nodig zijn voor het aansluiten van een alarmapparaat bij u thuis.

De monteurs zorgen voor de juiste aansluiting van het alarmapparaat en geven u uitleg over de werking van de apparatuur. Nadat de aansluiting gerealiseerd is maakt de monteur samen met u een proefmelding. Deze melding is van belang om u vertrouwd te maken met de apparatuur en te testen of de apparatuur juist is aangemeld.

Dagelijkse leiding

De dagelijkse leiding van de Stichting is in handen van de directeur-bestuurder, die daarvoor is aangesteld door de Raad van Toezicht. De Raad van Toezicht bestaat uit personen die verbonden zijn aan diverse organisaties die direct of indirect betrokken zijn bij de activiteiten van de Stichting– en onafhankelijke personen afkomstig uit de gezondheidszorg.