Klanttevredenheidsonderzoek levert overweldigend aantal positieve reacties op

08/04/2022
Delen via \a\a
stichting-ata-personenalarmering.jpg

Een 8,3. Dat is het cijfer dat we van onze klanten krijgen in ons klanttevredenheidsonderzoek. Eind 2016 vroegen we naar hun mening over de kwaliteit van de dienstverlening. We kregen een overweldigend aantal positieve reacties terug. Vooral de behulpzame medewerkers van ATA Personenalarmering doen het goed bij de meer dan 2.000 respondenten. Maar liefst 43% beloont hen met een 9 of zelfs een 10. Slechts 3% van gaf ons een onvoldoende. Dat lijkt misschien geen hoog percentage. Maar het is voor ons aanleiding om die kritische opmerkingen extra goed te bekijken. Want we willen er graag alles aan doen om onze dienstverlening nog verder te verbeteren!

Gerelateerde berichten

Dochter komt langs bij vader die alarmering draagt
Artikel

Op de koffie bij een mantelzorger

‘Of ik mezelf mantelzorger vind? Ik vind het meer iets wat ik moet doen. Zij heeft...

02/09/2022
Klantverhalen
Dame van de zorgcentrale achter de computer
News

Samenwerking met Secuvita

ATA Personenalarmering en De ZorgCentrale gaan intensief samenwerken met Secuvita rond het beheer van zorgtechnologie. Deze...

02/09/2022
Personenalarmering -mantelzorger
Artikel

Personenalarmering geeft net dat beetje rust

Wat als uw dierbare steeds wat minder mobiel wordt of er is een andere vervelende situatie...

26/08/2022
Klantverhalen