Extra comfortabel wonen in nieuwe appartementen dankzij slimme technologie van ATA

19/07/2022
Klantverhalen
Delen via \a\a
smart-home-klaasje-zevenster-amstelveen.jpg

Klaasje Zevenster is een complex met luxe, levensloopbestendige woningen in Amstelveen. Het is er onbezorgd wonen met slimme apparatuur die geleverd wordt door ATA en aangesloten kan worden op de zorgcentrale van ATA. Het gebouw ligt in een rustige en groene buurt en toch dichtbij de voorzieningen van winkelcentrum Bankras en het stadshart. Extra bijzonder is dat alle appartementen zijn voorzien van technologie van ATA: een oplossing om allerlei ‘slimme’ apparaten in huis aan elkaar te koppelen in één systeem. Die kunnen dan weer worden bediend en bekeken via een app op de smartphone. Onderdeel van smart home, zoals het systeem genoemd wordt, zijn bijvoorbeeld apparaten die extra comfort opleveren, zoals een slimme thermostaat. Ook een slimme rookmelder is al in het systeem ingepast, als de rookmelder afgaat krijgt u een melding op uw mobiele telefoon. U kunt er ook voor kiezen om deze melding te laten binnenkomen op de meldkamer van ATA. Verlichting en verwarming kunnen automatisch en op afstand worden bediend. En via de app is het ook mogelijk de vaste contactpersonen of ATA Personenalarmering om hulp te roepen, als er iets gebeurt. Zelfs is het mogelijk om met de app de weg naar Klaasje Zevenster te vinden, als een bewoner even niet meer weet waar hij of zij is. Makkelijk toch, die moderne techniek?

Gerelateerde berichten

Mobiele alarmering ATA personenalarmering
News

Meer rust met ATA mobiele alarmering

Lees hier het inspirerende verhaal van een klant die met behulp van mobiele alarmering van ATA...

15/08/2023
Klantverhalen
Dochter komt langs bij vader die alarmering draagt
Artikel

Op de koffie bij een mantelzorger

‘Of ik mezelf mantelzorger vind? Ik vind het meer iets wat ik moet doen. Zij heeft...

02/09/2022
Klantverhalen
Personenalarmering -mantelzorger
Artikel

Personenalarmering geeft net dat beetje rust

Wat als uw dierbare steeds wat minder mobiel wordt of er is een andere vervelende situatie...

26/08/2022
Klantverhalen