Stel uw vraag aan ATA

Contactformulier

Zijn er veranderingen geweest in uw situatie die u nog niet aan ons heeft doorgegeven?

Om u goed van dienst te kunnen zijn wanneer u alarmeert, is het belangrijk dat we beschikken over uw meest actuele gegevens. In de volgende gevallen is het belangrijk contact met ons op te nemen:

Een verhuizing. Of heeft u een nieuw slot op uw deur? Bent u overgestapt naar een andere provider voor uw telefoon of internet? Is uw gezondheidssituatie veranderd? Bent u bijvoorbeeld minder mobiel geworden of heeft u zwaardere medicatie gekregen? Heeft er een wijziging plaatsgevonden in uw ziektekostenverzekering? Bent u overgestapt naar een andere huisarts? Wilt u iemand anders opgeven als contactpersoon? Of heeft u een andere mantelzorger? Of zijn de gegevens van uw huidige contactpersonen en/of mantelzorgers veranderd? Kunt u één van bovenstaande vragen met ja beantwoorden? Dan verzoeken wij u, in het belang van uw veiligheid, om de wijziging zo spoedig mogelijk aan ons door te geven. Zo hebben wij de meest actuele informatie van u bij de hand op het moment dat u in de situatie terecht komt waarbij u gebruik moet maken van uw persoonsalarmering. Wij kunnen dan voor u de juiste hulp inschakelen.

Klantenservice

020 592 31 31

Bereikbaarheid Klantenservice

Werkdagen:

Van 09:00 tot 13.00 uur

Adres*

Karel Doormanweg 4
3115 JD Schiedam

Postadres

Postbus 144
3100 AC Schiedam

* Dit is geen bezoekadres

Compliment of klacht

Alle medewerkers van Stichting ATA doen elke dag hun best om u zo goed mogelijk te helpen. We vinden het belangrijk om onze organisatie elke keer weer te verbeteren. Dat kunnen wij natuurlijk niet zonder uw hulp! Lees hier hoe u een compliment of klacht kunt achterlaten.